Канцелярські товари
Сума
3 013,98 UAH
UA-P-2023-07-10-002350-b ● b26200e546ca4b60a4cbff3d5781ff58
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 липня 2023 14:02
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Лиман
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25332861
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
Лиман,
84406,
вул. 1-го Травня, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, Ручка кулькова синя 0,7мм NORMA, JOBMAX - 10 штуки, Ручка масляна 0,5 мм, синій, Flair 60130 Fine Tip - 30 штуки, Ручка масляна Flair 743 синий Writometer ball 10км, синій - 20 штуки, Файл А4+ прозорий 40мкм Axent by Delta D1004 (100шт/пак) - 10 пачка, Скоби 24/6 BM.4402 (1000шт.) - 10 пачок, Скоби 10/5 BM.4401 (1000шт.) - 5 пачок, Клей ПВА 50мл з ковпачком-дозатором, Axent by Delta - 5 штуки, Клейка стрічка 24*30ярд канц. прозора - 2 штуки, Коректор стрічковий 5мм*10м Buromax - 5 штуки, Коректор-ручка спиртовий 12мл Axent 7004 - A - 3 штуки, Ножиці 21,5см Buromax з гумовими вставками - 3 штуки, Зажими 41мм BM.5302 (12шт./пак.) - 1 пачка, Зажими 15мм (12шт./пак.) - 2 пачка, Зажими 25мм (12шт./пак.) - 2 пачок, Степлер посиленої потужності, 100 л. - 1 штуки, Скоби 23/8 (1000 шт.) - 1 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 013,98 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 3013.98 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2023
Документи замовника
10 липня 2023 14:07
|
Електронний підпис |