Канцелярське приладдя
Сума
17 183,11 UAH
UA-P-2024-03-22-013438-a b217c3a2077a43729623e61808693bb0
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 березня 2024 17:16
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП Комунальне підприємство Великоберезовицької селищної ради "Великоберезовицьке"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44281915
3. Місцезнаходження: Україна, Тернопільська область, Селище Велика Березовиця, 47724, Микулинецька ,42
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Папка кутик А4 - 6 штуки, Сегрегатор А5 - 1 штуки, Швидкозшивач пластиковий А5 - 7 штуки, Папка-кутик А4 - 5 штуки, Картон грунтований - 3 штуки, Папка А4 2 кільц. - 2 штуки, Папка з притиском - 2 штуки, Папка А4 2 кільця пласт. - 2 штуки, Папка-кутик А4 - 12 штуки, Журнал пустографка - 4 штуки, Лоток для паперів вертикальний - 10 штуки, Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці - 3 штуки, Маркер текстовий лавандовий - 6 штуки, Папка А4 2 кільця пласт. - 3 штуки, Фотопапір А4 матовий - 1 штуки, Журнал реєстрації Інструктажів з питань пожежної безпеки - 3 штуки, Журнал реєстрації наказів А4 - 2 штуки, Папка А4 2 кільця - 5 штуки, Фотопапір А4 глянцевий - 1 штуки, Папка на гумках - 7 штуки, Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці - 3 штуки, Клей конторський полімерний - 1 штуки, Закладки-флажки - 10 штуки, Сегрегатор А5 - 1 штуки, Сегрегатор А4 - 1 штуки, Карточка складського обліку - 34 штуки, Ручка кульково-масляна - 7 штуки, Сегрегатор А5 - 2 штуки, Ніж канцелярський - 1 штуки, Зошит 18 арк - 10 штуки, Журнал реєстрації вихідної - 1 штуки, Журнал реєстрації вхідної - 1 штуки, Коректор стрічковий - 2 штуки, Книга складського обліку - 4 штуки, Папка-швидкозшивач А4 - 15 штуки, Ручка кул. - 10 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Клей канцелярський - 3 штуки, Блок паперу Декор кл. - 10 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Сегрегатор А5 - 2 штуки, Файл А5 - 2 штуки, Ручка масляна - 6 штуки, Ручка кулькова - 15 штуки, Олівець пластиковий, тонкий - 10 штуки, Кутик А4 на 3 віділення - 5 штуки, Блок паперу мікс проклеєний - 10 штуки, Ручка кул. - 5 штуки, Гумка біло-сіра - 5 штуки, Маркер пернаментний - 7 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Стрічка клейка - 10 штуки, Коректор ручка - 5 штуки, Маркер пернаментний білий - 2 штуки, Файл-пакет А4 - 3 пачок, Папка-швидкозшивач А4 - 25 штуки, Кутик А4 - 7 штуки, Накладна А5 - 3 блок, Папка з затиском-планкою - 7 штуки, Маркер текстовий зелений - 5 штуки, Маркер текстовий синій - 5 штуки, Кутик А4 з фіксацією - 1 штуки, Олівець чорнографітний - 10 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Блок паперу Декор кл. - 7 штуки, Маркер текстовий жовтий - 5 штуки, Клей конторський полімерний - 1 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Стрічка клейка - 5 штуки, Ручка масляна - 10 штуки, Папір офісний А4 - 30 пачка, Біндер - 3 пачка, Біндер - 2 пакунок, Біндер - 2 пачка, Біндер - 2 пачка, Журнал реєстрації інструктажів - 3 штуки, Гумка у формі трикутника - 7 штуки, Папір кольоровий - 1 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 183,11 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 17183.11 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

22 березня 2024 17:17
Електронний підпис