Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину та рівня глюкози в крові, 2 лота
Сума
18 882 607,25 UAH
UA-P-2022-05-18-001787-a ● b1a4f3da775341b2b85502e416bc3989
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 травня 2022 13:23
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02012906
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
місто Київ,
01001,
вулиця Прорізна, 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину та рівня глюкози в крові, 2 лота, лот 1 - 33141625-7 Діагностичні набори - Тест-смужка для холестерометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові (47006 Швидкий тестовий пристрій загального холестерину / ліпобілка високої щільності) - 434125 шт. - 434125 шт, лот 2 - 33141625-7 Діагностичні набори - Тест-смужка для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові (30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу) - 493950 шт. - 493950 шт
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 882 607,25 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 18882607.25 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2022
11. Примітки: Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника). Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника: вул. Прорізна, 19, м. Київ, 01001
Документи замовника
18 травня 2022 13:23
|
Електронний підпис |