Придбання індивідуального обмундирування (утеплена камуфляжна куртка) для забезпечення потреб територіальної оборони відповідно до програми, код ДК 021:2015- 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Сума
105 000 UAH
UA-P-2022-12-22-001176-b b161cbd65a234e2b80d58c9a65ba5f8d
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 грудня 2022 09:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04057439
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, Лубни, 37500, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання індивідуального обмундирування (утеплена камуфляжна куртка) для забезпечення потреб територіальної оборони відповідно до програми, код ДК 021:2015- 35810000-5 Індивідуальне обмундирування

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 105 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Кошти місцевого бюджету 105000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

11. Примітки: Категорія замовника згідно статті 2 пункту 1 п.п 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та деякий інших законодавчих актів України шодо вдосконалення публічних закупівель – орган місцевого самоврядування. Закупівлю товару здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до підпункту 4 пункту 13 до Постанови, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Документи замовника

22 грудня 2022 09:43
Електронний підпис