Технічний нагляд за будівництвом об’єкту: Капітальний ремонт електропостачання із влаштуванням джерела резервного живлення Станції екстреної медичної допомоги № 3 м. Лубни Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» за адресою Полтавська область, м. Лубни, вул. Братська 8/1
Сума
3 900 UAH
UA-P-2024-04-04-005805-a b03e39e2fc804a6791924e8f9c76d172
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 квітня 2024 11:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38503012
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Полтава, 36011, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічний нагляд за будівництвом об’єкту: Капітальний ремонт електропостачання із влаштуванням джерела резервного живлення Станції екстреної медичної допомоги № 3 м. Лубни Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» за адресою Полтавська область, м. Лубни, вул. Братська 8/1

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 3900 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

04 квітня 2024 11:41
Електронний підпис