50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та регенерації картриджів)
Сума
24 995 UAH
UA-P-2021-02-22-007626-b ● b00cccb7b7574e4fa3b23726130fb411
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 лютого 2021 13:03
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43440735
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
м. Суми,
40002,
ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та регенерації картриджів), Послуги з заправки картриджів (Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3215 NI (картридж 106R02775)) - 36 послуга, Послуги з заправки картриджів (Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro MFP M428dw (картридж CF259A)) - 50 послуга, Послуги з заправки картриджів (Принтер Canon LBP – 6030 (картридж Canon 725)) - 25 послуга, Послуги з заправки картриджів (Кольоровий лазерний принтер OKI C5600) - 8 послуга, Послуги з регенерації картриджів (Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3215 NI (картридж 106R02775)) - 15 послуга, Послуги з регенерації картриджів (Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro MFP M428dw (картридж CF259A)) - 24 послуга, Послуги з регенерації картриджів (Принтер Canon LBP – 6030 (картридж Canon 725)) - 10 послуга, Послуги з регенерації картриджів (Кольоровий лазерний принтер OKI C5600) - 4 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 995 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 24995 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2021
Документи замовника
22 лютого 2021 15:01
|
Електронний підпис |