код ДК 021-2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197321-2 Антистеплери, 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, 30193700-5 Коробки для паперів, 30197330-8 Діроколи , 30197630-1 Папір для друку, 30197120-3 Кнопки, 30192100-2 Гумки, 30192123-9 Ручки-маркери, 30192125-3 Маркери, 30192920-6 Корегувальна рідина, 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка, 30192930-9 Ручки-коректори, 30194000-5 Креслярське приладдя, 30192130-1 Олівці, 30197400-0 Канцелярські губки, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192121-5 Кулькові ручки, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197320-5 Степлери, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192133-2 Точила для олівцівців,30197310-2 Канцелярські ножі)
Сума
79 849,20 UAH
UA-P-2024-03-20-003322-a afdcec233b264f53b3e1083606ae4e42
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 10:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38563265
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, 69057, вул.Тамбовська, 6
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021-2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197321-2 Антистеплери, 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, 30193700-5 Коробки для паперів, 30197330-8 Діроколи , 30197630-1 Папір для друку, 30197120-3 Кнопки, 30192100-2 Гумки, 30192123-9 Ручки-маркери, 30192125-3 Маркери, 30192920-6 Корегувальна рідина, 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка, 30192930-9 Ручки-коректори, 30194000-5 Креслярське приладдя, 30192130-1 Олівці, 30197400-0 Канцелярські губки, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192121-5 Кулькові ручки, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197320-5 Степлери, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192133-2 Точила для олівцівців,30197310-2 Канцелярські ножі)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 79 849,20 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 79849.2 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Закупівля без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей (закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю які отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства). Затверджено протоколом №75 від 20.03.2024р

Документи замовника

20 березня 2024 10:22
Електронний підпис