Камера холодильна для зберігання тіл (код НК 024:2023 – 13316 Холодильна камера для моргу), візок гідравлічний підйомний (код НК 024:2023 – 15154 Підіймач для моргу)
Сума
231 000 UAH
UA-P-2023-08-14-005012-b afb087e5db084c3294ea50027d63ba9b
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 серпня 2023 15:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01994126
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Богуслав, 09701, вул. Франка Івана, будинок 27
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Камера холодильна для зберігання тіл (код НК 024:2023 – 13316 Холодильна камера для моргу), візок гідравлічний підйомний (код НК 024:2023 – 15154 Підіймач для моргу), Камера холодильна для зберігання тіл (код НК 024:2023 – 13316 Холодильна камера для моргу) - 1 штуки, Візок гідравлічний підйомний (код НК 024:2023 – 15154 Підіймач для моргу) - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33940000-1 — Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього
ДК021-2015: 33944000-9 — Холодильні чи морозильні камери для моргів
ДК021-2015: 33943000-2 — Візки з важільним підіймачем для трупів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 231 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 231000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

11. Примітки: Рішення сесії міської ради від 29.06.2023 року №3204-48-VIІI

Документи замовника

14 серпня 2023 16:03
Електронний підпис