Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
123 000 UAH
UA-P-2021-12-31-001467-a af1e64d736a644bab4f7e99a2c5001ad
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 грудня 2021 12:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02774119
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомирський район, 12430, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір офісний А-4 80 г/м 500 листків - 820 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 123 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 123000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Папір офісний А-4 80 г/м 500 листків

Документи замовника

31 грудня 2021 12:51
Електронний підпис