ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Банкетка БК-3 (або еквівалент) (НК 024:2023 - 34833 - Стілець загального призначення); Штатив ШДВ-3Б-К (або еквівалент) (НК 024:2023 - 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань); Корзинка для флаконів К-Ц (або еквівалент) (НК 024:2023 -36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань); Візок для перевезення хворих ТПБ (або еквівалент) (НК 024:2023 - 31163 - Каталка з положенням лежачи адаптаційна))
Сума
87 350 UAH
UA-P-2023-11-08-004478-b ● aefab8f53e6f47c485f0e8e11b154ed1
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 листопада 2023 16:03
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КП "Кролевецька лікарня" Кролевецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02007549
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
місто Кролевець,
41300,
бульвар Шевченка,57
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Банкетка БК-3 (або еквівалент) (НК 024:2023 - 34833 - Стілець загального призначення); Штатив ШДВ-3Б-К (або еквівалент) (НК 024:2023 - 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань); Корзинка для флаконів К-Ц (або еквівалент) (НК 024:2023 -36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань); Візок для перевезення хворих ТПБ (або еквівалент) (НК 024:2023 - 31163 - Каталка з положенням лежачи адаптаційна))
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 87 350 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 87350 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
Документи замовника
08 листопада 2023 16:03
|
Електронний підпис |