ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офіс А4 MAESTRO 80г/м2 500 арк, Файли FR-20-40/100шт А4-40мкм (100/2000) Fresh Up 600459, Швидкозшивач картон 44096 (100шт), Реєстратор 4OFFICE 4-246 А4 70, Скріпки круглі Economix; 28 мм / 100 шт/уп 41013 (10шт/500)).
Сума
13 181,80 UAH
UA-P-2023-12-27-001256-b aef51d9bd6294141ba43d0b5ff165623
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 грудня 2023 10:30
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37891124
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Хуст , 90400, вул. Борканюка, 13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офіс А4 MAESTRO 80г/м2 500 арк, Файли FR-20-40/100шт А4-40мкм (100/2000) Fresh Up 600459, Швидкозшивач картон 44096 (100шт), Реєстратор 4OFFICE 4-246 А4 70, Скріпки круглі Economix; 28 мм / 100 шт/уп 41013 (10шт/500))., Папір офіс А4 MAESTRO 80г/м2 500 арк - 70 пачка, Файли FR-20-40/100шт А4-40мкм (100/2000) Fresh Up 600459 - 7 пачка, Швидкозшивач картон 44096 (100шт) - 1 пачка, Реєстратор 4OFFICE 4-246 А4 70 - 4 штуки, Скріпки круглі Economix; 28 мм / 100 шт/уп 41013 (10шт/500) - 10 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 13 181,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Кошти Спеціального фонду 13181.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

27 грудня 2023 10:31
Електронний підпис