Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали: Журнал реєстрації наказів 200л. офс. Колінкор - 4шт, відповідний код 22813000-2; Журнал реєстрації вхідної коресп. 200л. офс. кол.-2шт, відповідний код 22813000-2; Журнал реєстрації вихідної коресп. 200л. офс. кол.-2 шт., відповідний код 22813000-2; Книга обліку руху труд. книжок і вкладишів до них 200л. офс. кол-р – 1 шт. відповідний код 22813000-2.
Сума
1 431 UAH
UA-P-2020-11-04-007557-c ae7df91e6b344f4ab8f01dcfff056b91
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 листопада 2020 14:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #20250549
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, 52800, вул. Шкільна,12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали: Журнал реєстрації наказів 200л. офс. Колінкор - 4шт, відповідний код 22813000-2; Журнал реєстрації вхідної коресп. 200л. офс. кол.-2шт, відповідний код 22813000-2; Журнал реєстрації вихідної коресп. 200л. офс. кол.-2 шт., відповідний код 22813000-2; Книга обліку руху труд. книжок і вкладишів до них 200л. офс. кол-р – 1 шт. відповідний код 22813000-2.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 431 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1431 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

04 листопада 2020 14:46
Електронний підпис