Папір офісний
Сума
698,56 UAH
UA-P-2023-06-13-001548-a ae1ddfb06b5e4fb39a7ab564d453368c
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 червня 2023 10:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КЗ "Обласна універсальна наукова бібліотека імені Олега Ольжича" Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02221998
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м Житомир, 10014, Новий Бульвар 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 698,56 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 698.56 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2023

Документи замовника

13 червня 2023 10:41
Електронний підпис