Папка Справа А4, папка-конверт А5 на кнопці, швидкозшивач картонний, папка картонна на зав'язках (ДК 021:2015 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя)
Сума
12 009,08 UAH
UA-P-2023-11-15-000820-a ● abebf32b6f4247c597306f5e7d41dda4
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 листопада 2023 09:53
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42103215
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Житомир,
10009,
площа Польова, 8
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папка Справа А4, папка-конверт А5 на кнопці, швидкозшивач картонний, папка картонна на зав'язках (ДК 021:2015 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя), Папка Справа А4 (3283) - 150 штуки, Папка-конверт А5 жовта на кнопці Е31316-05 Economix - 4 штуки, Швидкозшивач картонний (1040) - 1100 штуки, Папка картонна на зав'язках А4 0,35мм (1038) - 400 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 009,08 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 12009.08 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до абз.6 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи замовника
15 листопада 2023 09:54
|
Електронний підпис |