Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя, скоби, кнопки, теки-реєстратори,скріпки, ножі, степлери, дироколи, папір для письма та друку)
Сума
30 000 UAH
UA-P-2022-11-02-003111-b aba5fa83fb0e4981be3c20b66d884ae4
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 листопада 2022 13:22
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Лубенської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24565327
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, Лубни, 37500, Володимирський, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя, скоби, кнопки, теки-реєстратори,скріпки, ножі, степлери, дироколи, папір для письма та друку)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 30 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 30000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

Документи замовника

02 листопада 2022 13:23
Електронний підпис