Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (комп'ютерної програми “M.E.Doc” та пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми “M.E.Doc” засобами онлайн-сервісу з правом використання на визначений у цьому договорі строк: 1рік, півроку чи квартал та інших послуг.
Сума
2 500 UAH
UA-P-2021-09-03-011071-c ab92a6085c4444b69abc65b215601a84
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 вересня 2021 17:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ізмаїльський спеціалізований будинок дитини" Одеської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25048210
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, 68600, вул. Зелена, 107
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (комп'ютерної програми “M.E.Doc” та пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми “M.E.Doc” засобами онлайн-сервісу з правом використання на визначений у цьому договорі строк: 1рік, півроку чи квартал та інших послуг.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням 2500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

Документи замовника

03 вересня 2021 17:10
Електронний підпис