Послуги з поточного ремонту пасажирського ліфта (ремонт електродвигуна), встановленого в житловому будинку за адресою: вул. Прирічна, 17 (п.8, Рег.12016) в Оболонському районі м. Києва, код ДК 021:2015 – 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Сума
20 490,42 UAH
UA-P-2021-12-30-002095-a ab342ba5ef0d4d7d82185842070fab66
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 грудня 2021 16:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39611267
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 04214, вул. Північна, 22
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту пасажирського ліфта (ремонт електродвигуна), встановленого в житловому будинку за адресою: вул. Прирічна, 17 (п.8, Рег.12016) в Оболонському районі м. Києва, код ДК 021:2015 – 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 20 490,42 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100 % вартості товару, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт 20490.42 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості товару, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт 04214,м.Київ,вул.Північна,22

Документи замовника

30 грудня 2021 16:52
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF