Нове будівництво мереж 10- 0,4 кВ для електропостачання середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора, Бориспільського району, Київської області. Коригування» 2 ПК (ЗТП 10/0,4кВ та мережі 0,4кВ від ЗТП до ВРП-0,4кВ об’єкту)-Мережі замовника – ЗТП 10/0,4 кВ та мережі 0,4 кВ від ЗТП до ВРП 0,4 кВ об’єкту
Сума
3 822 000 UAH
UA-P-2024-09-13-013982-a ● aa2e82648349434b899ef996c74ac8ad
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 вересня 2024 16:01
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44094449
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
с. Гора,
08324,
вул. Центральна, 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Нове будівництво мереж 10- 0,4 кВ для електропостачання середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора, Бориспільського району, Київської області. Коригування» 2 ПК (ЗТП 10/0,4кВ та мережі 0,4кВ від ЗТП до ВРП-0,4кВ об’єкту)-Мережі замовника – ЗТП 10/0,4 кВ та мережі 0,4 кВ від ЗТП до ВРП 0,4 кВ об’єкту
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3122 — Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 822 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 3822000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2024
Документи замовника
13 вересня 2024 16:03
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |