Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів з використанням електронної системи закупівель «Prozorro» згідно предмету закупівлі Послуги їдалень
Сума
6 000 UAH
UA-P-2024-03-11-016468-a aa1787acbcf64be59c22abc31154fede
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 березня 2024 21:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Ліцей №2 м. Житомира
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22058974
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10007, вул. Саєнка, будинок 56
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів з використанням електронної системи закупівель «Prozorro» згідно предмету закупівлі Послуги їдалень

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Затверджено 11.03.2024. Місцезнаходження -10007, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Саєнка, будинок 56. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Закупівля відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.

Документи замовника

11 березня 2024 22:07
Електронний підпис