Послуги (роботи) з улаштування металопластикових конструкцій (код ДК 021:2015 : 45420000-7 столярні та теслярні роботи, деталізований код ДК 021:2015 (CPV): 45421130-4 Встановлення дверей і вікон )
Сума
19 520 UAH
UA-P-2024-03-14-001104-a ● a9bd77d7722a4bfd96bf075bdaf1758c
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 березня 2024 09:18
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24014538
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
Суми,
40002,
м. Суми, вул. Роменська, 79/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги (роботи) з улаштування металопластикових конструкцій (код ДК 021:2015 : 45420000-7 столярні та теслярні роботи, деталізований код ДК 021:2015 (CPV): 45421130-4 Встановлення дверей і вікон )
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 520 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | власні кошти підприємства | 19520 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Вид закупівлі (процедура закупівлі) – звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель , передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Категорія замовника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Річний план (із змінами) затверджений рішенням уповноваженої особи
(Протокол № 5/1178 ЗД-М РП від 14.03.2024 р. )
Документи замовника
14 березня 2024 09:19
|
Електронний підпис |