ДК 021:2015
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Сума
22 523 UAH
UA-P-2024-03-25-011402-a ● a981b61d797a4143b199a1a925256185
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2024 15:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська міська лікарня" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999514
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
Хорольський р-н., м. Хорол ,
37800,
вул. Михайла Полонського, буд. 11/1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, Журнал контролю роботи стерелізатора повітряного - 8 штука, Журнал порційна вимога - 5 штука, Журнал рапорт - 6 штука, Журнал обліку заготівлі донорської крові - 2 штука, Журнал реєстрації хворих - 10 штука, Журнал обліку прийому хворих у стаціонар - 12 штука, Журнал карта обліку температури та вологості - 6 штука, Книга складського обліку - 10 штука, Журнал реєстрації стаціонарних хворих - 5 штука, Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів - 14 штука, Журнал запису оперативних втручань - 10 штука, Журнал запису висновків ЛКК - 4 штука, Журнал обліку отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів - 15 штука, Журнал обліку та використання вакцин - 5 штука, Журнал щоденного температурного скринінгу персоналу - 10 штука, Журнал з обліку надходження та списання медикаментів - 10 штука, Книга складського обліку лікарських засобів - 5 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 22 523 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 22523 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: протокол №29 від 21.ю03.2024
Документи замовника
25 березня 2024 15:30
|
Електронний підпис |