Канцелярські товари
Сума
5 117,50 UAH
UA-P-2021-12-08-002670-b a84b73dde83749e0993bb4151270fd55
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2021 13:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Координаційний центр з будівництва та земельних питань Вишгородської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #20589236
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Вишгород, 07301, площа Шевченка, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папір ZOOM А4 80г/м 500арк. клас С 04158 - 25 пачка, Обкладинка А4 під шкіру Agent біла 230г/100шт./уп 05759 - 2 пачка, Обкладинка прозора Agent А4 150мкм.100шт. Кристал 05760 - 2 пачка, Пресс-біндер 5 мм чорний 50шт 02468 - 1 шт, Біндери 25мм (12 шт) Axent 03063 - 2 пачка, Біндери 32мм (12 шт) Axent 03165 - 1 пачка, Нитка прошивна для док-тів (бавовняна) 00975 - 1 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 117,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 5117.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

08 грудня 2021 13:11
Електронний підпис