Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Сума
24 130 UAH
UA-P-2023-02-21-004535-b a70a65de0585409e8fced7483d472dbe
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 лютого 2023 14:49
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент фінансів Одеської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02315044
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65026, вул.Жуковського, буд.13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, Журнал реєстрації вхідної кореспонденції (100 аркушів, тверда обкладинка) Формат А4 - 20 штуки, Журнал реєстрації вхідної кореспонденції (50 аркушів, тверда обкладинка) Формат А4 - 20 штуки, Журнал обліку громадян (20 аркушів, м`яка обкладинка) Формат А4 - 5 штуки, Журнал постанов на військовий облік (50 аркушів, м`яка обкладинка) Формат А5 - 1 штуки, Журнал реєстрації (обліку) договорів (50 аркушів, м`яка обкладинка) Формат А4 - 1 штуки, Журнал пустографок (вертикальні) (50 аркушів, м`яка обкладинка) Формат А4 - 5 штуки, Журнал пустографок (вертикальні) (30 аркушів, м`яка обкладинка) Формат А4 - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 130 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Оплата протягом 10 календарних днів після постачання 24130 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2023

11. Примітки: Оплата протягом 10 календарних днів після постачання

Документи замовника

21 лютого 2023 14:50
Електронний підпис