Бланки
Сума
27 970 UAH
UA-P-2020-08-06-008613-a a67c4825132b4d139d5d4bd30abd5812
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 серпня 2020 16:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Нетішинської міської ради "Спеціалізована медико-санітарна частина м.Нетішин"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40365451
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, 30100, вул. Лісова, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Бланки, Журнал обліку прийому хворих у стаціонар - 8 штуки, Медична карта стаціонарного хворого - 2000 штуки, Листок лікарських призначень - 2000 штуки, Інформована добровільна згода пацієнта - 2000 штуки, Температурний листок - 3000 штуки, Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару - 2000 штуки, Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин - 1 штуки, Направлення на патологогістологічне дослідження - 200 штуки, Статистичний талон для реєстрації заключних (уточнених) діагнозів - 25000 штуки, Журнал обліку процедур - 4 штуки, Листок щоденного обліку роботи лікаря-стоматолога - 750 штуки, Відомість обліку відвідувань - 200 штуки, Щоденник обліку роботи лікаря-стоматолога - 50 штуки, Щоденник обліку роботи лікаря –стоматолога -ортопеда - 25 штуки, Щоденник обліку роботи рентгенодіагностичного кабінету - 2 штуки, Карта хворого, який лікується в кабінеті лікувальної фізкультури - 650 штуки, Медична карта стоматологічного хворого - 1000 штуки, Карта хворого, який лікується в фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) - 800 штуки, Карта звернення за антирабічною допомогою - 100 штуки, Журнал запису рентгенологічних досліджень - 10 штуки, Інформована згода на проведення щеплення - 200 штуки, Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару - 1000 штуки, Журнал запису амбулаторних операцій - 2 штуки, Журнал реєстрації амбулаторних хворих - 10 штуки, Медичний висновок про дитину –інваліда до 18 років - 200 штуки, Направлення на МСЕК (088/о). - 100 штуки, Листок призначень лікар. нарк. і псих. лікар. зас. - 1000 штуки, Історія пологів - 300 штуки, Вагінальні пологи Вкладиш №1 - 150 штуки, Післяпологовий мед. огляд Вкладиш №3 - 250 штуки, Щоденник мед. спостереження за вагітною Вкладиш №4 - 150 штуки, Інформована згода на комплекс мед. втручань Вкладиш №8 - 300 штуки, Карта розвитку новонародженого - 150 штуки, Медичне свідоцтво про народження - 600 штуки, Журнал обліку наркотичних препаратів в кабінетах замісної підтримувальної терапії - 3 штуки, Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах (Наказ №494 від 07.08.2015р.) - 1 штуки, Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень (Наказ №494 від 07.08.2015р.) - 5 штуки, Журнал щозмінного передрейсового огляду водіїв - 1 штуки, Загальний аналіз сечі - 10000 штуки, Клінічний аналіз крові - 10000 штуки, Глюкоза крові - 1000 штуки, Аналіз крові (показники системи згортання) - 200 штуки, Аналіз крові на ревмопроби - 100 штуки, Аналіз крові на маркери Вірусних гепатитів - 200 штуки, Направ. на проведення дослід. на наявність антитіл до ВІЛ Довідка про результати досліджень - 500 штуки, Журнал реєстрації аналізів та їх результатів - 100 штуки, Журнал обліку аналізів зроблених в лабораторії - 2 штуки, Журнал реєстрації мед. оглядів осіб з метою виявлення стану алкогольного сп’яніння (наказ№ 735 від 11.09.2015р) - 1 штуки, Висновок щодо результатів мед.огляду (наказ№735 від 11.09.2015р) - 200 штуки, Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (наказ №635 від 09.09.2014р у редакції Наказу №1428 від 24.06.2019р.) - 23 штуки, Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та мед. виробів постами (наказ №635 від 09.09.2014р у редакції Наказу №1428 від 24.06.2019р.) - 23 штуки, Висновок лікарської комісії мед.закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу - 200 штуки, Направлення на лабораторне тестування матеріалу від особи для визначення коронавірусу - 500 штуки, Аналіз крові на ГГТФ - 500 штуки, Направлення в Хмельницький обласний онкодиспансер - 100 штуки, Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника - 200 штуки, Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів - 1000 штуки, Накладна (вимога) №____ - 2000 штуки, Відомість на видачу у відділення раціонів харчування для хворих - 500 штуки, Меню вимога на видачу продуктів харчування - 300 штуки, Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт - 1000 штуки, Табель обліку використання робочого часу і розрахунку заробітної плати - 2000 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 27 970 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 27970 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2020

Документи замовника

06 серпня 2020 16:02
Електронний підпис