Кефір 2,5%, 1 кг
Сума
244 400 UAH
UA-P-2024-04-09-002514-a ● a64c883898cf4eb087a976a6c0936648
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 квітня 2024 10:05
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: Смілянський психоневрологічний інтернат
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03189802
3. Місцезнаходження:
Україна,
Черкаська область,
Сміла,
20709,
ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Кефір 2,5%, 1 кг
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 244 400 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Фінансування за рахунок коштів обласного бюджету та інших джерел фінансування | 244400 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31 ГРУДНЯ 2024 РОКУ. Місце поставки товару: 20709, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Семена Морочковського, будинок 86А. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше ніж 80% до визначеного виробником даного товару. Замовник отримує товар відповідно до своїх Заявок. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ДВА-ТРИ РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування відповідно до діючого ДСТУ. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Документи замовника
09 квітня 2024 10:08
|
Електронний підпис |