Кефір 2,5%, 1 кг
Сума
244 400 UAH
UA-P-2024-04-09-002514-a a64c883898cf4eb087a976a6c0936648
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 квітня 2024 10:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Смілянський психоневрологічний інтернат
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03189802
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, Сміла, 20709, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Кефір 2,5%, 1 кг

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 244 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Фінансування за рахунок коштів обласного бюджету та інших джерел фінансування 244400 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31 ГРУДНЯ 2024 РОКУ. Місце поставки товару: 20709, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Семена Морочковського, будинок 86А. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше ніж 80% до визначеного виробником даного товару. Замовник отримує товар відповідно до своїх Заявок. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ДВА-ТРИ РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування відповідно до діючого ДСТУ. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Документи замовника

09 квітня 2024 10:08
Електронний підпис