послуги з розподілу електричної енергії
Сума
382 879,02 UAH
UA-P-2024-02-02-004548-c a62808cfe92f436181e5a0a676cff5f1
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 лютого 2024 16:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30644336
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, 50007, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: послуги з розподілу електричної енергії

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 382 879,02 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 382879.02 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно норм Закону України «Про ринок електричної енергії» розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) місце провадження господарської діяльності - територія (або частина території) адміністративно-територіальної одиниці, де розташована система розподілу електричної енергії, що перебуває у власності ліцензіата та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Постановою НКРЕКП № 1440 від 16.11.2018 року АТ «ДТЕК Дніпропетровські електромережі» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Дніпропетровської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності або господарському віданні (щодо державного або комунального майна) АТ «ДТЕК Дніпропетровські електромережі», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством). Отже, дані послуги з розподілу електричної енергії за місцезнаходженням об’єктів КП «САНСЕРВІС» КМР можуть бути надані лише певним виконавцем, а саме АТ «ДТЕК Дніпропетровські електромережі». Інша альтернатива відсутня. Тому, договір про закупівлю послуги з розподілу електроенергії, може бути укладений лише з одним виконавцем, а саме з АТ «ДТЕК Дніпропетровські електромережі. Враховуючи те, що постачальником Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання АТ «ДТЕК Дніпропетровські електромережі», що визначено відповідним документом — постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470, постанова НКРЕКП від 16. 11. 2018 року № 1440, застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі у надавача послуг АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 року у кількості 267 270кВт*год, а виділених коштів вистачає фактично на 240 255кВт*год. Відповідно до 2-х заявок на проведення закупівлі від 05.12.2023 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», що визначено відповідним документом— постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470 та розміщена за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v1470874-17#Text , постанова НКРЕКП від 16. 11. 2018 року № 1440, лист Антимонопольного комітету України «Про надання інформації» № 100-29.3/100-183е від 05.01.2024 застосовується вищевказане виключення Таким чином, з огляду на норми Особливостей є нагальна необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей.

Документи замовника

02 лютого 2024 16:44
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

02 лютого 2024 17:10
відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником