Канцелярські товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ.
Сума
6 460,85 UAH
UA-P-2023-10-16-008326-a a481b80a2a80465ebce0eb934b4b469d
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 жовтня 2023 20:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #32320788
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Маріуполь, 87529, вул. Воїнів-Визволителів, 82
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 460,85 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6460.85 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

16 жовтня 2023 20:21
Електронний підпис