Канцелярські товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ.
Сума
6 460,85 UAH
UA-P-2023-10-16-008326-a ● a481b80a2a80465ebce0eb934b4b469d
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 жовтня 2023 20:20
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #32320788
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
Маріуполь,
87529,
вул. Воїнів-Визволителів, 82
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ.
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 460,85 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 6460.85 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2023
Документи замовника
16 жовтня 2023 20:21
|
Електронний підпис |