Картридж EPSON WF-M5190/M5690 T8651XXL Black (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж HP 85A (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж Canon 728 (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж HP Laser 106A Black (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером)
Сума
82 620 UAH
UA-P-2022-12-27-005732-b a47d3b4cb64a474c8df48cc7782b2368
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 грудня 2022 19:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01982749
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінниця, 21032, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Картридж EPSON WF-M5190/M5690 T8651XXL Black (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж HP 85A (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж Canon 728 (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером), Картридж HP Laser 106A Black (ДК 021:2015 30125100-2 Картриджі з тонером)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 82 620 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 82620 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

11. Примітки: Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: вул. Київська, буд. 68, м. Вінниця, Вінницька обл., 21032, Україна. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п.11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів, вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3/-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж ч/з 10 робочих днів з дня укладення такого договору.

Документи замовника

27 грудня 2022 19:11
Електронний підпис