Офісні устаткування та приладдя різні
Сума
5 127 UAH
UA-P-2020-08-14-005813-a ● a4703ad06496405b843c05cf07d98a6f
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 серпня 2020 13:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999709
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
с.Супрунівка,
36040,
вул. Київське Шосе 1-В
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісні устаткування та приладдя різні, Дірокол 20 л - 3 штуки, Папір ксерокс А-5 - 22 штуки, Папір А-4 80г/м2 500 арк. - 26 штуки, Ампула Befa - 100 штуки, Ампула гелева - 20 штуки, Файл А4 - 500 штуки, Скоби №24/6 - 20 штуки, Скоби №10 - 20 штуки, Фарба штемпельна 24 мл - 5 штуки, Підставка - карусель - 3 штуки, Губка канцелярська - 10 штуки, Степлер №24/6, 26/6 20 арк. - 3 штуки, Степлер №10 - 2 штуки, Скріпка 28 мм - 20 штуки, Ручка Вeifa - 20 штуки, Олівець графічний - 50 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192113-6 — Чорнильні картриджі
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30197400-0 — Канцелярські губки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 127 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5127 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2020
Документи замовника
14 серпня 2020 13:54
|
Електронний підпис |