Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ ДСТУ 4421, 1 кг
Сума
15 099 UAH
UA-P-2025-02-14-011796-a ● a3e355787db84c19b544d88a90c24dab
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 лютого 2025 14:51
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000300
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
м. Суми,
40004,
вул. Хворостянка, будинок 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ ДСТУ 4421, 1 кг
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15540000-5 — Сирні продукти
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 099 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | кошти від відшкодування продуктів харчування | 15099 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2025
Документи замовника
14 лютого 2025 14:52
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
Обґрунтування закупівлі
14 лютого 2025 15:15
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Для збалансованого, раціонального харчування пацієнтів в стаціонарних відділеннях згідно вимог НСЗУ та Постанови КМУ від 15.11.2024. № 1299., Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-010121-a. Джерело фінансування: Власні кошти від господарської діяльності (кошти спецрахунку). Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 099,00,00 з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Поставка товару здійснюється Продавцем протягом 2025 року до 31.12.2025 року (включно) згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів, за адресою: 40004, м. Суми, вул. Металургів,38 (харчоблок) згідно заявки Покупця, в робочі дні до 12:00 год. |