За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання; НК 024:2023 54514 (Тест-смужки до аналізатору сечі DocUReader 2 pro)
Сума
34 400 UAH
UA-P-2024-04-01-010127-a a3e1a3ebc22f4f4f879d3e0a5e50b502
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2024 15:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02774674
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Одеса, 65014, вул. Єврейська, 11
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання; НК 024:2023 54514 (Тест-смужки до аналізатору сечі DocUReader 2 pro), Тест-смужки до аналізатору сечі DocUReader 2 pro (150шт/пак.) - 20 паковання

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
НК 024:2023: Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
ДК021-2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 34 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 34400 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: ВІдповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Документи замовника

01 квітня 2024 15:01
Електронний підпис