Код ДК 021:2015 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне»
Сума
21 167,52 UAH
UA-P-2024-02-06-002462-c a2dfb273169f44f1954caa2dad07b40e
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 лютого 2024 11:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Спеціалізований психоневрологічний будинок дитини № 3 "Сонечко" Одеської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05497258
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65111, пр-т Добровольського, буд. 149/5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 167,52 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Кошти територіальної громади 21167.52 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

06 лютого 2024 11:37
Електронний підпис