Канцелярські товари
Сума
160 155 UAH
UA-P-2022-05-24-001423-b a28290bc5cf2458d874c383e9fe69954
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 травня 2022 13:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10020, майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Ручка кулькова автоматична (синя) - 1000 штуки, Ручка кулькова автоматична (чорна) - 20 штуки, Ручка кулькова автоматична (червона) - 18 штуки, Ручка гелева (чорна) - 19 штуки, Ручка гелева (червона) - 8 штуки, Ручка гелева (синя) - 131 штуки, Ручка масляна (синя) - 50 штуки, Стрижні до кулькових ручок - 1431 штуки, Розділювач для папок та документів (кольорові) (100 штук в упаковці) - 10 упаковка, Картон для прошивки документів А4; хром ерзац - 5 упаковка, Набір кулькових ручок (4 штуки в упаковці) - 42 упаковка, Маркер чорний тонкий перманентний - 223 штуки, Маркер чорний широкий - 69 штуки, Виділювач текстів (рожевий) - 18 штуки, Набір кольорових маркерів (2-4 мм) (4 штуки в упаковці) - 81 упаковка, Олівець чорний графітний з гумкою - 509 штуки, Чинка з контейнером - 24 штуки, Гумка - 218 штуки, Коректор - ручка - 392 штуки, Коректор стрічковий 5мм х10м - 33 штуки, Файли А4 (100 штук в упаковці) - 274 упаковка, Клей олівець, 21гр. - 758 штуки, Клей ПВА, 100 мл. - 388 штуки, Степлер №24 (до 40 листів) - 141 штуки, Степлер №23 (100 листів) - 2 штуки, Степлер №10 - 2 штуки, Скоби № 24/6 (1000 штук в упаковці) - 531 упаковка, Скоби № 10 (1000 штук в упаковці) - 174 упаковка, Скоби № 23/10 (1000 штук в упаковці) - 22 упаковка, Антистеплер - 16 штуки, Скріпки оцинковані (25 мм) (100 штук в упаковці) - 395 упаковка, Скріпки оцинковані (50 мм) (100 штук в упаковці) - 49 упаковка, Клей стрічка (скотч односторонній) 48 мм*100 мм - 362 штуки, Клей стрічка (скотч односторонній) 12 мм*10 мм - 213 штуки, Блок паперу для нотаток 76 мм*76 мм - 280 штуки, Блок паперу для нотаток 80 мм*80 мм - 248 штуки, Блок паперу для нотаток 38 мм*50 мм (100 листків) - 8 упаковка, Підставка-органайзер для канцелярського приладдя - 3 штуки, Лоток горизонтальний (4 відділення) - 27 штуки, Лоток вертикальний (чорний) - 100 штуки, Штемпельна фарба (синього кольору) - 140 штуки, Конверт (С-6) - 500 штуки, Конверт (С-4) - 50 штуки, Конверт (С-5) - 300 штуки, Папка конверт А4 на кнопці - 334 штуки, Папка конверт А5 на кнопці - 15 штуки, Швидкозшивач з перфорацією - 1183 штуки, Папка швидкозшивач з прижимом - 10 штуки, Папка швидкозшивач картонна ( на зав`язках) - 110 штуки, Папка на гумках - 12 штуки, Папка реєстратор (7 см) - 416 штуки, Папка реєстратор (5 см) - 45 штуки, Зошит А5 (24 арк.) - 24 штуки, Зошит А5 (18 арк.) - 14 штуки, Зошит А5 (48 арк.) - 128 штуки, Зошит А5 (60 арк.) - 10 штуки, Зошит А5 (96 арк.) - 113 штуки, Стикер закладки пластикові на клейкій основі - 46 упаковка, Лінійка, 30 см прозора - 16 штуки, Ножиці - 47 штуки, Біндер № 32 (12 штук в упаковці) - 102 упаковка, Біндер № 19 (12 штук в упаковці) - 11 упаковка, Біндер № 51 (12 штук в упаковці) - 12 упаковка, Дирокол - 4 штуки, Ніж канцелярський - 5 штуки, Виділювач текстів набір (різнокольорові) (6 штук в упаковці) - 10 упаковка, Штамп “Згідно з оригіналом” - 1 штуки, Штамп “Копія” - 1 штуки, Клей стрічка (скотч односторонній) зелений - 10 штуки, Клей стрічка (скотч односторонній) синій - 10 штуки, Клей стрічка (скотч односторонній) червоний - 10 штуки, Клей стрічка (скотч односторонній) жовтий - 10 штуки, Нитка прошивальна полієфірна (котушка) - 5 штуки, Резинки канцелярські (банківські, 1000г) - 5 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 160 155 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 160155 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2022

Документи замовника

24 травня 2022 13:21
Електронний підпис