Офісне приладдя (5 найменувань)
Сума
260 UAH
UA-P-2022-02-09-012361-b a226d89ea2644436bea47f4925d3d9d5
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 лютого 2022 16:16
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02146239
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, м. Куп’янськ, 63701, вул. Студентська, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне приладдя (5 найменувань), Коректор-ручка спиртовий 7 мл. Norma 4915 - 5 штуки, Клей-олівець перманентний PVP основа, 20 г. - 5 штуки, Скоби для степлера №34/6 1000 шт. Scholz 4721 - 5 штуки, Скріпки 33мм круглі 100 шт Economix 41012 - 5 штуки, Олівець простий НВ заточений Scholz 126/127 - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 260 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 260 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2022

Документи замовника

09 лютого 2022 16:16
Електронний підпис