Канцелярські товари
Сума
43 600 UAH
UA-P-2021-02-02-001926-a a1d1ba1eda44424899027aff445238a7
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 лютого 2021 09:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Автотранспортне комунальне підприємство "Комунальник" Торецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #31217531
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, місто Торецьк, 85207, ПРОСПЕКТ ШАХТАРІВ, будинок 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, файли - 50 пачок, сегрегатор - 40 штуки, книга канцелярська 96 арк - 15 штуки, книга канцелярська 192 арк - 10 штуки, тетраді 96 л. - 12 штуки, папір ксероксний - 150 пачок, папір перфорирований - 24 штуки, папка картона - 200 штуки, скорошивач картон - 200 штуки, конверт пластик. - 10 штуки, папка-вуса - 8 штуки, ластик - 15 штуки, ручка - 30 штуки, ручка - 60 штуки, карандаш прост. - 25 штуки, корректор - 20 штуки, клей ПВА - 50 одиниця, Стержні - 60 штуки, стержні - 150 штуки, степлер - 5 штуки, ножниці - 3 штуки, конверт а-5 - 50 штуки, конверт а-4 - 50 штуки, касова книга - 6 штуки, касова лента - 50 штуки, скрепки - 20 пачок, кнопки - 2 пачок, скотч - 5 штуки, калькулятор - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 43 600 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 43600 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2021

Документи замовника