Офісне устаткування та приладдя різне(кол. Кліше діаметром 30-39; кол.Кліше діаметром 40-50; Кол. Оснастка для печатки; Штамп гумка; штамп гумка)
Сума
2 193 UAH
UA-P-2023-10-18-004859-a a1b37b899565432f9ecf1de11195dc60
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 жовтня 2023 15:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КОВЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03192046
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, КОВЕЛЬ, 45000, вул.Івасюка, буд.15
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне(кол. Кліше діаметром 30-39; кол.Кліше діаметром 40-50; Кол. Оснастка для печатки; Штамп гумка; штамп гумка), кол.Кліше діаметром 40-50 - 1 штуки, кол.Кліше діаметром 30-39 - 7 штуки, кол. Оснастка для печатки - 1 штуки, Штамп гумка - 1 штуки, Штамп гумка - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки
ДК021-2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 193 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 2193 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

18 жовтня 2023 15:38
Електронний підпис