Канцтовари за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
5 278 UAH
UA-P-2024-01-19-003557-a a18f22c4b7394d5b93ee08147f0e6084
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 січня 2024 13:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КЗ Ліцей №35 міста Житомира
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22059235
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, місто Житомир, 10030, вул. Івана Мазепи, 95-а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцтовари за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, Ручка кул. масл Hiper Max Writer HO-335 c 0.7мм - 50 штуки, Файли А-4 глянець 30 мк 31106Е - 600 штуки, Маркер перманентний 5 мм чорний Центропен 8566 - 20 штуки, Стрічка клейка прозора 48х300 - 5 пара, 4-372 Коректор-ручка, метал клапан, 7 мл - 10 штуки, Клей ПВА 200г з дозатором 4833 ВМ - 6 штуки, Фарба штемпельна 28 мл синя 7011 - 3 штуки, Реєстратор двосторонній ELITE 7cм ТМ BUROMAX - 10 штуки, Папір для нотаток "Веселка" 90х90 не клеєний - 6 штуки, Папка картонна на зав'язках 35 мкр 3356 ВМ - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 278 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5278 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

Документи замовника

19 січня 2024 13:22
Електронний підпис