Дезинфікуючий засіб (Люмакс-Хлор лайт (1кг))
Сума
31 962 UAH
UA-P-2022-11-23-004243-c ● a1845762feff4b3c9f3a790eb12c1dc5
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 листопада 2022 13:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985239
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49005,
пл. Соборна, 14
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Дезинфікуючий засіб (Люмакс-Хлор лайт (1кг))
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
ДК021-2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 31 962 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 31962 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2022
11. Примітки: За рахунок перерозподілу коштів. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з виділенням додаткових коштів, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи.
Документи замовника
23 листопада 2022 14:06
|
Електронний підпис |