Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
5 000 UAH
UA-P-2020-04-10-003796-b a0fc4a0ae87445c5a85f6cfff87526ab
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 квітня 2020 13:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ПРИМОРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02126372

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папка картонна для документів на зав’язках А4 - 100 штуки, Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом - 30 штуки, Папка-конверт на кнопці пластикова А4 не прозора - 5 штуки, Швидкозшивач картонний А4, металеві застібки - 50 штуки, Файли проз. А4 глянцеві, 100 шт/уп. - 12 упаковка, Скріпки металеві 25 мм 500 шт. в пакеті - 10 пачок, Коректор (ручка) Delta 10 мл. - 7 штуки, Клей-олівець BM 36 г. - 7 штуки, Клей ПВА 200 г. супер колпачок - 10 штуки, Скоби металеві для стиплера № 24, 1000 шт/уп - 10 упаковка, Скоби металеві для стиплера № 10, 1000 шт.уп - 20 упаковка, Ручка гелева АІНАО 0,5мм АН-801А чорного кольору - 12 штуки, Ручка Cello MAXRITER чорного кольору, 0.7 мм - 70 штуки, Ватман А4 щільність 160 гр/см, темно блакитного кольору - 300 штуки, Ватман А4 щільність 160 гр/см, білого кольору - 500 штуки, Скотч прозорий односторонній, 48*90 - 15 штуки, Скотч прозорий односторонній, 18*30 - 15 штуки, Стрічка пакувальна синя 48 мм х 35 м - 6 штуки, Стрічка пакувальна зелена 48 мм х 35 м - 2 штуки, Олівець «МАСО» 9001Е-12СВ, НВ з ластиком, трикутний - 24 штуки, Біндер №41 - 24 штуки, Біндер №25 - 24 pct, Текстмаркер різних кольорів - 5 штуки, Папір для нотаток куб 8х8х4 білий, клеєний - 10 штуки, Маркер перманентний для CD (червоний) - 2 штуки, Маркер перманентний для CD (чорний) - 2 штуки, Кнопка канцелярська ВМ.5105 (100 шт) - 3 упаковка, Клей ПВА 30 мл, з кісточкой - 10 штуки

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5000 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2020

Документи замовника