Монтаж системи пожежної сигналізації та системи передавання тривожних сповіщень
Сума
22 719,61 UAH
UA-P-2024-04-12-003841-a ● a0ea7499d044416cb6ae40082622899d
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 квітня 2024 10:43
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10020,
майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Монтаж системи пожежної сигналізації та системи передавання тривожних сповіщень
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
ДК021-2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 22 719,61 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 22719.61 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659):
1. Цільове призначення предмету закупівлі.
Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям.
2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі.
Користувачами наданих послуг є безпосередньо підприємство.
3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів.
Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.
Документи замовника
12 квітня 2024 12:34
|
Електронний підпис |