Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ПОСЛУГИ З ЗАПРАВКИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ КАРТРИДЖІВ)
Сума
150 000 UAH
UA-P-2025-02-11-005497-a eb33b8919e7a427f8ca2c3cc43710314
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 лютого 2025 11:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Сумській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37846270
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, м. Суми, 40000, вул. Герасима Кондратьєва, 27
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ПОСЛУГИ З ЗАПРАВКИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ КАРТРИДЖІВ)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 150000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2025

Документи замовника

11 лютого 2025 11:16
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF