Канцелярські товари
Сума
116 359,32 UAH
UA-P-2024-06-28-002615-a 7dacef4b80e74cac9daac87dcad91ca1
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 червня 2024 10:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24283333
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, місто Харків, 61002, вулиця Сумська, 64
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари , Книга реєстрації вихідної кореспонденції - 2 штука, Книга реєстрації договорів - 6 штука, Блок паперу для нотаток - 10 штука, Стікери - 20 штука, Папка для паперів на зав'язках - 100 штука, Швидкозшивач картонний - 200 штука, Папір А4 - 530 пачка, Папір А3 - 1 пачка, Папір А4 - 2 пачка, Бокс для паперу пластиковий 9 х 9 х 9 см - 5 штука, Штемпельна фарба (чорна) - 2 штука, Ручка (синя) кулькова з ковпачком - 50 штука, Олівець графітовий НВ з гумкою - 50 штука, Маркер текстовий (жовтий) - 20 штука, Маркер текстовий (чорний) - 3 штука, Набір для маркерно-магнитных дошок и фліпчартов - 1 набір, Коректор з пензликом - 10 штука, Ручка-коректор - 10 штука, Скоби для степлера 23/8 - 5 пачка, Скоби для степлера 10 - 10 пачка, Скоби для степлера 23/10 - 10 пачка, Скоби для степлера 24/6 - 35 пачка, Скріпки 25 мм - 50 пачка, Скріпки 50 мм - 5 пачка, Степлер 24 - 5 штука, Степлер 23 - 1 штука, Степлер 10 - 4 штука, Степлер Agent YF-9993 - 1 штука, Антистеплер - 10 штука, Клейка стрічка двостороння на пінній основі - 5 штука, Скотч 48мм - 20 штука, Скотч 12 мм - 20 штука, Шпагат поліпропіленовий - 1 бобіна, Клей олівець - 20 штука, Клей канцелярський 100 мл - 5 штука, Клей канцелярський 50 мл - 15 штука, Клей ПВА-КІП - 2 штука, Голка для прошивки документів - 10 штука, Нитка для прошивки документів - 10 бобіна, Файл А4 - 5 пачка, Закладка-стікер 5 кольорів з клейким шаром - 200 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 116 359,32 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет за рахунок коштів обласного бюджету 116359.32 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2024

11. Примітки: Підстави для здійснення закупівлі: підпункт 6 пункт 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

Документи замовника

28 червня 2024 10:41
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF