Канцелярські товари
Сума
126 000 UAH
UA-P-2024-06-07-013053-a 182aa7aa3734451ab1dad9e561fd9867
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 червня 2024 16:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24283333
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, місто Харків, 61002, вулиця Сумська, 64
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари , Книга реєстрації вихідної кореспонденції - 2 штука, Книга реєстрації договорів - 6 штука, Блок паперу для нотаток - 10 штука, Стікери - 20 штука, Папка для паперів на зав'язках - 100 штука, Швидкозшивач картонний - 200 штука, Папір А4 - 530 пачка, Папір А3 - 1 пачка, Папір А4 - 2 пачка, Бокс для паперу пластиковий 9 х 9 х 9 см - 5 штука, Штемпельна фарба (чорна) - 2 штука, Ручка (синя) кулькова з ковпачком - 50 штука, Олівець графітовий НВ з гумкою - 50 штука, Маркер текстовий - 20 штука, Маркер текстовий - 3 штука, Набор для маркерно-магнитных досок и флипчартов - 1 набір, Коректор з пензликом - 10 штука, Ручка-коректор - 10 штука, Скоби для степлера - 5 пачка, Скоби для степлера - 10 пачка, Скоби для степлера - 10 пачка, Скоби для степлера - 35 пачка, Скріпки 25 мм - 50 пачка, Скріпки 50 мм - 5 пачка, Степлер 24 - 5 штука, Степлер 23 - 1 штука, Степлер 10 - 4 штука, Степлер Y-Fen YF-9993 або еквівалент - 1 штука, Антистеплер - 10 штука, Клейка стрічка двостороння на пінній основі - 5 штука, Скотч - 20 штука, Скотч - 20 штука, Шпагат поліпропіленовий - 1 бобіна, Клей олівець - 20 штука, Клей канцелярський - 5 штука, Клей канцелярський - 15 штука, Клей ПВА-КІП - 2 штука, Голка для прошивки документів - 10 штука, Нитка для прошивки документів - 10 бобіна, Файл А4 - 5 пачка, Закладка-стікер 5 кольорів з клейким шаром - 200 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 126 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет за рахунок коштів обласного бюджету 126000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2024

Документи замовника

07 червня 2024 16:19
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF