ДК 021:2015–39130000-2
Офісні меблі.
Сума
131 166 UAH
UA-P-2023-12-01-002086-b ● c601c00cc98a4657a6f2f2316f109a96
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42559396
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
02155,
Харківське шосе, 18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015–39130000-2
Офісні меблі.
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 131 166 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 131166 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
Документи замовника
01 грудня 2023 11:03
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
01 грудня 2023 10:54
|
Зміни план закупівель на 2023 25 протокол.xlsx |
01 грудня 2023 10:54
|
Протокол № 25 від 01.12.2023 року.docx |
Обґрунтування закупівлі
01 грудня 2023 11:03
|
згідно пункту 8, частини 7, статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922 VIII в редакції від 19.04.2020 яким передбачено здійснення закупівель на суму до 200 тисяч гривень по кожному коду згідно ДК 021:2015 (CPV), шляхом підписання прямих договорів у підприємств громадських організацій інвалідів.
|