Придбання канцелярських товарів в межах реалізації проекту "Правильні дії в правильний час"
Сума
25 750 UAH
UA-P-2023-03-31-001278-b 3ab46261e01e421d994d77d904099ef4
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2023 12:42
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Володимирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04051282
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Володимир, 44700 , вул. Галицького Данила, буд.5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцелярських товарів в межах реалізації проекту "Правильні дії в правильний час" , Файли - 10 упаковка, Ручка - 100 штуки, Папір А4 - 20 ящик

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 25 750 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 25750 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2023

Документи замовника

31 березня 2023 12:42
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF