Придбання канцелярських товарів в межах реалізації проекту "Правильні дії в правильний час"
Сума
25 750 UAH
UA-P-2023-03-31-001278-b ● 3ab46261e01e421d994d77d904099ef4
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2023 12:42
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Володимирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04051282
3. Місцезнаходження:
Україна,
Волинська область,
Володимир,
44700 ,
вул. Галицького Данила, буд.5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Придбання канцелярських товарів в межах реалізації проекту "Правильні дії в правильний час" , Файли - 10 упаковка, Ручка - 100 штуки, Папір А4 - 20 ящик
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 25 750 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 25750 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2023
Документи замовника
31 березня 2023 12:42
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |