ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі»
Сума
122 022 051,60 UAH
UA-P-2021-08-18-010399-a 9ee12bec82c942d0a2fae0b79fb1c5a9
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 серпня 2021 16:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44053418
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, 49000, вул. Троїцька, 21 а
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45454000-4 — Реконструкція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 122 022 051,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 122022051.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2021

11. Примітки: Вид закупівлі: роботи

Документи замовника

18 серпня 2021 16:36
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

08 листопада 2024 11:54
Уповноваженою особою під час оприлюднення додаткової угоди від 18.04.2024 № 10 до Договору від 06.10.2021 № 06/10-1 (звіту) закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-08-18-013098-a щодо Закупівлі було виявлено механічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: Сума фактичної оплати за Договором.
У зв’язку механічною помилкою уповноважена особа помилково розмістила інформацію щодо суми фактичної оплати без внесення відповідних змін (згідно до інформації зазначеній у додатковій угоді № 10 від 18.04.2024) у електронне поле.
Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено.
Тому у разі виявлення невідповідності, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель та в яких допущені помилки технічного (механічного) характеру, які неможливо виправити з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, замовники (уповноважені особи) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо).
У зв’язку з тим, що допущену механічну помилку, під час публікації звіту про виконання договору виправити неможливо, вважати сумою фактичної оплати за Договором відповідно до додаткової угоди № 10 від 18.04.2024, а саме:
Сума фактичної оплати: 115 058 233,84 грн з ПДВ;
Сума фактичної оплати без ПДВ: 95 881 861,53 грн;
Сума ПДВ: 19 176 372,31 грн.
У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильну іфнормацію про виконання Договору про закупівлю від 06.10.2021 № 06/10-1 шляхом внесення інфомації з даного протоколу у поле «Обґрунтування причини проведення закупівель» для іі відображення у системі «Prozorro».
Розгорнути Згорнути