Канцтовари. Код ДК021:2015-30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне.
Сума
45 899,90 UAH
UA-P-2021-03-02-004713-b 98326883022b42a596f9f4e7dc2c5e8e
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 березня 2021 14:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #32569790
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Бердичів, 13300, вул. Житомирська, буд. 87
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцтовари. Код ДК021:2015-30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне., ручка синя - 600 штуки, ручка чорна - 10 штуки, ручка червона - 10 штуки, стержень синій - 200 штуки, стержень червоний - 20 штуки, підставка для ручок - 2 штуки, файли А4 - 1500 штуки, файли А5 - 100 штуки, олівці - 200 штуки, скоби №10 - 120 штуки, скоби №24/6 - 180 штуки, скріпки мал - 140 штуки, точилка - 10 штуки, клей олівець - 40 штуки, клей пва - 20 штуки, коректор ручка - 10 штуки, маркер кол.наб.6шт - 30 штуки, конверт с6 - 500 штуки, конверт с5 - 150 штуки, конверт с4 - 20 штуки, кнопки з шап. - 2 штуки, біндери №41 - 12 штуки, біндери №25 - 12 штуки, папір А4 - 400 штуки, папір А5 - 4 пачок, степлер 24/6 - 10 штуки, ножиці - 6 штуки, стрічка мал.(цінник) - 10 штуки, скотч вуз. - 10 штуки, скотч шир. - 10 штуки, фарба штемп.синя - 5 штуки, чорнила чорні - 2 штуки, лінійка 50 см метал. - 5 штуки, лінійка мет.30 см - 35 штуки, стрічка для каси 5.7мм/60м - 50 штуки, стрічка для каси 5.7мм-мал.маток - 10 штуки, маркер чорний - 10 штуки, діркопробивач - 2 штуки, гумка - 20 штуки, маркер білий - 5 штуки, маркер по склу - 10 штуки, корзина для сміття - 1 штуки, скріпки вел. - 50 штуки, степлер №10 - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192350-9 — Касова стрічка
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 45 899,90 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 45899.9 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2021

Документи замовника

02 березня 2021 14:43
Електронний підпис