На Роботи, пов’язані з ремонтом заміни каретки дверей кабіни та важеля приводу дверей, який розташований за адресою: м.Київ, вул. Якуба Коласа, 12 під. 2, реєстр. №9251 (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Сума
2 733,30 UAH
UA-P-2020-12-30-006665-a a0474ffaa82f4b50b791c677464a34c9
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 грудня 2020 14:37
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39607507
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, КИЕВ, 03134, вул. Симиренка, 17
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: На Роботи, пов’язані з ремонтом заміни каретки дверей кабіни та важеля приводу дверей, який розташований за адресою: м.Київ, вул. Якуба Коласа, 12 під. 2, реєстр. №9251 (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 733,30 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2733.3 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена/Допорогова закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

11. Примітки: категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи замовника