Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Респіратор ffp 2 без клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 2 з клапаном (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 3 без клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 3 з клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793))
Сума
120 000 UAH
UA-P-2020-11-12-009035-c ● 4d93ca5b976048b1b0ae7a8803362824
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 листопада 2020 15:17
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05493838
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
м. Олександрія,
28000,
вул. Ярмаркова, 15
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Респіратор ffp 2 без клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 2 з клапаном (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 3 без клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793), Респіратор ffp 3 з клапана (УКТ ЗЕД: 9020 00 00 00, НК 024:2019– 57793)), Респіратор ffp 2 без клапана - 500 штуки, Респіратор ffp 2 з клапаном - 1000 штуки, Респіратор ffp 3 без клапана - 500 штуки, Респіратор ffp 3 з клапаном - 1000 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 120000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2020
11. Примітки: закупівля здійснюється згідно Постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225
Документи замовника
12 листопада 2020 15:20
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
12 листопада 2020 15:17
|
ПР245.pdf |