Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
3 115,92 UAH
UA-P-2019-12-06-001580-c 27758e441843462e9096809b9b7c0dc0
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 грудня 2019 14:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державний архів Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03494333

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Біндер 15 мм, 12шт BUROMAX, чорні - 2 пачка, Біндер 19 мм, 12шт BUROMAX - 2 пачка, Біндер 25 мм, 12 шт BUROMAX - 3 пачка, Біндер 32 мм, 12 шт BUROMAX - 2 пачка, Біндер 41 мм, 12 шт BUROMAX - 2 пачка, Біндер 51 мм, 12 шт BUROMAX - 2 пачка, Папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк, клас С - 25 пачка, Закладки паперові клейкі 15х45мм, 5 неонових кольорів - 2 шт, Олівець графітовий НВ, асорті, з гумкою - 20 шт, Ластик 6541/60 - 10 шт, Лоток горизонтальний пластиковий компакт - 12 шт, Подушка штемпельна настільна TRODAT 110х70мм - 2 шт, Скоби BUROMAX № 10, 5000 шт - 2 пачка, Точилка BUROMAX з контейнером - 4 шт, Папір офісний А4, 160 г/м2, 250 арк, клас А - 1 пачка

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 115,92 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 3115.92 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2019

Документи замовника

06 грудня 2019 14:21
Електронний підпис